...

5 beste produsenter av glassvarer

* Gjennomgang av de beste i henhold til redaksjonen. Om utvalgskriteriene. Dette materialet er subjektivt, er ikke en annonse og fungerer ikke som en guide til kjøp. Før du kjøper, må du konsultere en spesialist.

Glassvarer har funnet bred anvendelse i hverdagen på grunn av sine unike egenskaper og allsidighet, noe som har gjort det utrolig populært blant husmødre over hele verden. Men hvilke produkter fra det store butikksortimentet er verdig mer oppmerksomhet? Hva er funksjonene i produkter laget av glass? La oss prøve å finne ut av det i vår rangering av de beste.

Om funksjonene i glassvarer

Moderne servise laget av glass av høy kvalitet vil utvilsomt være et godt kjøp for ethvert kjøkken, da det har en rekke uvurderlige egenskaper:

  1. Hygiene– glass anses med rette som et av de mest hygieniske materialene som brukes til fremstilling av kjøkkenutstyr.
  2. Holdbarhet– materialet tåler perfekt mekanisk belastning, er ikke redd for støt.
  3. Estetisk utseende– produktene kan brukes til å servere retter til bordet, til og med festlig.
  4. Motstand mot temperaturendringer– glassprøver anbefales for oppbevaring av mat både i kjøleskapet og i fryseren (på grunn av evnen til å tåle temperaturer opp til -40 0(C). De er gode for matlaging av kulinariske mesterverk i ovnen (ved en temperatur på ikke over 300 0C), oppvarming av mat i mikrobølgeovn.
  5. Ulike former og størrelser– produsenter av kjøkkenutstyr laget av varmebestandig glass tilbyr kopier av en rekke størrelser og former (ikke bare standard rektangulær, men også rund, trekantet, etc..).
  6. Allsidighet– glassvarer kan brukes til matlaging av fjærfe og fiskeretter, gryteretter, paier, salater, samt lagring av kokte godbiter.

Vurdering av de beste produsentene av glassvarer

Valgkomite sted produktnavn vurdering
Vurdering av de beste produsentene av glassvarer 1 Loraine 4.9
2

yrex

4.8
3 Luminarc 4.7
4

asabahce

4.7
5 Mijotex 4.6

Loraine

Brukervurdering: 4.9

Loraine

Det Norske merket Loraine har gledet de mest krevende forbrukerne i 6 år, og skapt utmerket glass og keramikk (inkludert porselen), kjent for sin unike innredning og forskjellige former. Selskapet selger produkter både på hjemmemarkedet og i utlandet: tilstedeværelsen av store detaljhandelskjeder i selskapets portefølje taler volumer. Loraine er kjent for sine rimelige priser: ingen ekstra kostnader «for merkevaren». , luksuriøse spisesett, godteriboller, kryddersett og stilige drikkevarer fortjener spesiell oppmerksomhet.

Fordeler

  • rekke;
  • rimelige priser;
  • utholdenhet;
  • original innredning.

Ulempe

  • mangel på varmebestandig kokekar.

yrex

Brukervurdering: 4.8

Pyrex

Vi kunne ikke la være å inkludere det verdensberømte Pyrex-merket i vår vurdering, kjent for sitt varmebestandige servise av borosilikat. Selskapet følger strengt en enkel regel i sine aktiviteter: estetikken til matlaging fremfor alt. Og dette kan bare oppnås ved å skape eksepsjonelt høykvalitets ergonomiske produkter som gjør matlagingsprosessen til en fornøyelse. Pyrex spesialiserer seg på produkter designet for matlaging og lagring av mat. Det bør tas hensyn til bakepanner, panner og former for lagring av mat.

Fordeler

  • praktisk;
  • ergonomisk konsis design;
  • holdbarhet;
  • egenskaper ved høy temperatur.

  • Ingen feil funnet.

Luminarc

Brukervurdering: 4.7

Luminarc

Det franske merket ble utvilsomt inkludert i rangeringen av de beste av en grunn. Selskapet lager eksepsjonelt høykvalitets retter laget av slagfast glass, designet ikke bare for husholdning, men også for profesjonell bruk. Skaperne av unike glassprodukter til kjøkkenet husker det berømte franske ordtaket som sier at i en god pott og lunsj vil være bra. Retter Fra Luminarc er praktiske i matlaging og er uunnværlige når du serverer den på bordet.

Fordeler

  • slagfasthet;
  • egnet for vask i oppvaskmaskin;
  • utsøkt utseende.

Ulempe

  • ikke identifisert.

asabahce

Brukervurdering: 4.7

Pasabahce

asabahce er et elite tyrkisk merke med mer enn 80 års historie. Det er en produsent av utrolig elegant, praktisk, absolutt miljøvennlig glass. Hvis du vil ha utsøkte produkter på kjøkkenet ditt, supplert med original innredning, må du ta hensyn til produktene til dette selskapet. Hun legger all sin dyktighet i å lage luksuriøse glass, serveringsstykker, te/kaffe tilbehør og kopper, samt merkede, ikoniske produkter. Produktene tilhører en høy priskategori.

Fordeler

  • pålitelighet;
  • autentisk design;
  • eleganse av former;
  • utvalg av kjøkkenutstyr.

  • Ingen feil funnet.

Mijotex

Brukervurdering: 4.6

Mijotex

Et Kinesisk merke fra budsjettsegmentet, som ikke er mindre verdig å være i vår rangering av de beste. Produsenten spesialiserer seg på produksjon av retter laget av varmebestandig glass av høy kvalitet for baking av forskjellige retter, samt gryter laget i en enkel og kortfattet design. Forbrukerne roser alltid den gode kombinasjonen av pris og kvalitet I Mijotex-produkter. La dem variere i en ukomplisert design, men for daglig matlaging er det bedre å ikke komme opp med.

Fordeler

  • praktisk;
  • holdbarhet;
  • enkel betjening;
  • kan brukes i kjøleskap og frysere.

Ulempe

  • mangel på mangfold.
Vurder artikkelen
( Ingen vurderinger ennå )
Harald Hrady

Vær hilset, alle dere som elsker komfort og oppussing i hjemmet! Jeg er Harald Hrady, en erfaren designer med et vell av erfaringer og en glødende lidenskap for å skape hjem som vitner om både tidløs eleganse og enestående komfort. La meg guide deg gjennom kapitlene i min designreise, som strekker seg over flere tiår med kreativitet og et urokkelig engasjement.

Bygning.info — bygging og reparasjon, dacha tomten, leilighet og hus på landet, nyttige tips og bilder
Comments: 2
  1. Steinar

    Hvilke av de fem beste produsentene av glassvarer har den beste kvaliteten og det bredeste utvalget? Jeg ønsker å kjøpe noen glassvarer av høy kvalitet, men jeg er ikke sikker på hvilken produsent jeg skal velge. Noen anbefalinger?

    Svar
  2. Tor Eide

    Kan noen dele hvilke produsenter i glassvarer som anses å være de fem beste? Jeg er på utkikk etter høykvalitetsprodukter og vil gjerne få anbefalinger basert på erfaringer fra andre. Setter pris på all hjelp jeg kan få!

    Svar
Legg til kommentarer